Student...

...tider! Idag när vi träffa Philip berätta han att han skulle på vikinga fest ikväll, shiit! De va tider de! Student veckan med allt där till va ju hur kul som helst! I dessa tider tänker jag på när jag själv tid studenten, många minnen kommer! Men de är bra minnen! Idag har vi haft en riktigt mysig dag! Började med att ta en cykel tur med mamma, William och Saga. Sen bar de av in till stan, skulle fixa bryn och fransar, skönt! Sen åkte vi hem, satt i solen, de gillar jag! Sen bar de av till Heby på ett mycke roligt kalas, de va nämligen Frida som hade födelsedags firande, imorgon fyller hon nämligen 18 barrar!! Herre Jisses! Party bruden får äntligen komma på Statt! HAHA! Grattis Frida i förskott! Sen bar de av hem för att rida loppan, hon va kalas fin idag, nu börjar man kunna rida ordentligt och kräva lite av henne, super kul! Nu ska jag sova! Seee jaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0