Jag ska absolut inte...

...klaga!! Nu sitter jag och Marcus på balkongen och bara njuter, vi cykla nyss en vända ner till sjön och bara varva ner! Riktigt skönt att bo på landet ett sten kast ifrån en sjö, gillas! På dan idag har jag och william vart till Marcus mormors stuga, Sofi och Frida kom oxå dit, de va jätte roligt att se dom, va ett tag sen sist! Sen har jag, Malin och William vart till Lasjö typ och jag träna loppan för Madde, gick kanon bra!! Är super nöjd!! Kan även passa på att berätta att Saga är utlånad på ridkäger denna vecka, hon är super duktig och hon tycker de är riktig roligt, lägger ut lite bilder sen! Nu ska jag umgås med min kära! Seee jaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0