Helt underbara...

...dagar har vi haft!

I torsdags va jag, mamma och William till Västerås och skulle handla lite smått och gott!

Marcus fick en veranda matta av mamma i namnsdags present så de va den vi skulle åka och köpa,vi köpte även ett nytt träns till lilla saga!




Jag är super nöjd!

 



Saga blev jätte fin i sitt nya träns, passa henne perfekt!

När de har vart så här fin väder har vi vart ute nästan hela tiden! Igår när vi va ute tror jag William lekte vaktmästare.



Han skulle promt ha hörselskydden på dig, nycklarna i högsta hugg och sen hoppa han på "firma bilen". Han är ju för rolig den där lilla!
När han hade åkt runt lite så skulle han vattna blommorna, super duktig är han!

 

 

Sen fortsatte vi dagen med promenad, gräsklippning och annat mys!

Idag har vi vart vid sjön och lagt i bryggor, fixa vid mammas hus, ridit, fixa stallet och annat skojigt!

När vi va vid vattnet ville William gå och plaska lite med fossingarna, längtar till i sommar när de kommer bli massa bad och lek där ner, nu är de inte långt kvar!



Nu ska jag sova, de är ju en dag imorrn oxå!

See jaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0