Ett skepp kommer lastat...

...med jordgubbar!
Idag har jag och mamma tagit reda på 45 liter jordgubbar!
De är så skönt att ha i frysen när man blir dugen. Vi har gjort sylt och annat smaskit!
Jag kan även passa på att berätta att ajg coh Loppis va coh tävla i Lördags!
De gick TOPPEN!
Vi hoppade först 90 och då gjorde vi vår första omhoppning, stolt!
Här är en film på den!
Vi hoppa därefter 1m och där gick de oxå bra, vi fick dock 12 fel i grunden men både jag och Loppan va helt slut.
De va långa banor, mycke svänga så de tog kraften ur oss!
Men jag är nöjd!
Nästa tävling för oss blir Fålkärna, nå fler som ska dit?
Nu ska jag ta fram snabeldraken!
Seeee jaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0