Två dagar...

... två toppen dagar!
Igår va vi in till Moster-Magi och hälsa på, Ludde och linnea var där. De var jätte kul att träffa dom! L & W lekte och bytte julklappar, William fick en jätte fin pyjamas som han ska ha inatt när han sover, så jag lägger ut ett kort senare!
Idag har vi vart in till Famo Mari och ätit lunch, Gott va de! Mums!
Vi va där ett tag och lekte och greje, mycke trevligt!
När vi var klara där skulle träffa  Lolls men de hände lite saker på vägen så vi får ta de en annan dag!
Nu har jag tänt eld i brasan och ska plocka lite här hemma, men jag lägger ut bilder senare!
Seee jaaa

Kommentarer
Postat av: Jenny

Inge syskon här inte, inte ännu:P Ser nu att man nog kan tro att de va de jag mena, men de är bara att vi ska börja på andra kursen babysim, och de är på helgerna tidigt på morgonen:P hihi

2011-01-06 @ 19:07:47
URL: http://ynnej.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0