Sverige van...

... Toppen! Sitter här vid tvn och kollar handbollen, och yes Sverige vann! Idag har vi haft en jätte mysig dag, en mor och son dag kan man säga. Vi startade med att mysa i våran säng, sen klädde vi på oss och gick ut, skönt! Ute åkte vi pulka och lekte i snön, William bara skratta och skratt, gullinge! Sen åt vi lunch och vila en stund. Nu mot kvällen har Marcus och William lekt, då passa jag på att gå ut i stallet. Sen ringde Anna och fråga om jag ville med och träna, hon är för gullig! Tyvärr så kunde jag inte förnyat ville få klart i stallet och sen hade jag lova mamma en promenox! De är så himmla skönt att gå en repa på kvällarna, gillas! Nu ska jag gå och lägga mig! Sov sä gott alla där ute!! Seee. Jaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0