Orken...

...tog slut igår när jag skulle lägga in bilder!


Men nu sover William så nu ska jag fixa in lite bilder. Kan börja med att berätta att dagen har startat mycke bra! Började med att städa övervåningen. Sen kom Bibbi och Malin hit och fika, blev hemma gjorda semlor, mumma!
Nu sover som sagt William och jag sitter här!

Detta här hänt sen sist jag la upp bilder blandannat...

William har badad med "bad" färg, toppen kul!

                  


...vi har målat vackra teckningar...


                                      

...William har lekt massa med sina leksaker...


                   

... jag har vart lite finurlig och fixa om alla julblommer till vårblommer, litet smakprov...




                  

... i badrummet blev de såklart rosa!


       

Sen har vi ju såklart myst massa, William stormtrivs i sin stol, där ska han sitta med sin bil, de är livet de! haha

                           


Nu blir de till att städa här nere, vill att de ska vara fint ikväll när Marcus och William ska va ensamma hemma, dom bästa förkänar ju de bästa, lr?! hihi...
Jags ka nämligen bort på Core, herre jösses, jag kommer nog dö av överansträngning, men nyttigt äre! hehe.

Visst ja, nu ska jag ringa Säääris!

                      


Seeee jaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0