Vilken dag...

... Alla hjärtans dag! Vilken toppen dag de vart idag, bara gjort Roliga saker! Vi började med att gå ut i stallet, fixa och dina. De Är mysigt att bara gå ute och strofa! Sen nu på kvällen har vi "fira" Dagen! William bada och klädde på sig fin kläder, han blev såå fin! Sen kom Mari och Urban så åt vi god mat med god eftertr, mums! Dom hade även med sig jätte fina paket, jag fick en jätte fin Gant Tröja, William fick jätte fina kläder! En blå randig tröja med matchande Byxor och strumpor, Marcus fick skjorta, strumpor och så, kanon fint va De! Sen kom mamma med mer paket, vi fick choklad, nötter, blomma Och lotter. Herre jösses va bortskämda vi blir, tack snälla ni!! Jag fick även ett paket av min älskling! Ett par nya tidslig, nått jag Verkligen önska mig, rätt storlek och allt, han är för underbar den Mannen!!!! Löööv him!!! Nu sitter jag framför tvn i mat koma och samlar Krafter till att orka duscha! Imrogon ska jag försöka få upp lite bilder, nu Ska jag duscha! Hoppas ni alla har haft en lika bra dag som jag! Seee jaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0