Tiden bara...

...rullar iväg!! Imorse när vi vakna bara mös vi, så skönt de är att inte ha nå att stressa upp till bara va lixom, skönt! Sen ville William vila lite så jag slog på baby akten och bagav mig ut i stallet, mocka och fixa klart de mesta, ska ut Sen igen och fylla torv och tömköra. Sen bar de av in till stan, lunch på stan med Agneta och Malin, sen vidare till Elons för att köpa lite grejer till dagens pyssel, hitta många bra grejer! Nu har vi rita och pyssla, haft en väldigt mysig Stund med min lilla prins!! Jag har tagit massa kort men jag vet inte hur jag får upp dom från min iPhone, nån som vet?!?! Help!!! Nu ska vi plocka lite! Seee jaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0