Har visst glömt art berätta...

... Att jag har börja jobba igen! Måste säga att de är med delad känslor! Väldigt roligt att träffa alla jobbar kompisar som jag tycker mycke om Och att träffa eleverna, måste säga att jag tycker bra om mitt jobb! Fast de är tungt och jobbigt ibland så väger De bra sakern upp!!! Vilket jobb har bara bra sidor? Inte många tror jag... Jag ska jobba varje fredag, så William kommer inte att börja på dagis än! Jag är så glad och tacksam för att jag har så underbara människor Runt oss så om inte Marcus hinner hem från jobbet när jag måste åka så är farmor och mormor med William Vilket jag vet att alla tre tycker är väldigt roligt! Nej, nu ska jag göra oss klara för stads besök! Seee jaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0