Här kommer gårdagens...

... bilder!

Igår va en sån där dag som jag vill ha alla dagar, allt gick liksom så bra!

Vi pysslade igår, och då gjorde jag en salt deg som William lekte med!

                 

                                      


Sen kom William på att man kunde kasta degen på golvet...

                            


Sen gick vi ut och hängde upp våra fina is grejer, jag tycker dom blev riktigt fina!

                      

Sen åkte jag, William och Madde in till Sorf och red, de gick super!!!


När vi kom hem avlutade vi dagen med ett bad, de är nått som William gillar, de vill jag lova!

                     


Nu ska vi gå och göra dagens pyssel, ska bli kul!

Seee jaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0