Ett skepp kommer lastat...

... med lite bilder från dagen!

 

Dagen började med att jag vakna före William, jag var bara tvungen att ta ett kort på min vackra prins!

 

               

Sen åkte vi ju inte till stan och fixa och trixa lite, och på vägen hem somnade William (igen) i bilen, så jag bar in honom och la han på mattan i hallen, så sööt!!

                       

Sen när William hade vakna var de dags för pyssel, vi började med att rita...

                                          

Tror ni han tyckte de var roligt?! De tror jag!!

                          

När de var färdig ritat fjorde vi is fikurer. Jag köpte sand formar som vi hälde vatten i, sen la vi i lite olika saker i dom, och eftersom att vi ska ha våra hänga ute så köpte jag självlysande stjärnor och la i, så nu står dom ute och ska frysa. Hoppas på ett bra resultat!

                            


Sen blev de lek i bollhavet, de är den stora favoriten!


            

Nu vill min stora älsklingsprins ha den här datorn och jag ska ut i stallet och natta popparna! Imorrn blir de nytt pyssel, ska bli spännande! Tack snälla Eveline för alla bra tips!

Seee Jaaa


Kommentarer
Postat av: Mari Söder

Vilken härlig dag!Kram kram

2011-02-21 @ 22:10:17
Postat av: Anna K

Va roligt ni verkar ha om dagarna. Sånna där kul ideer ommer alldrig ja på... har ige pyssel heller för den delen hehe.



Yes iknow broarne ligger där. men är de butik där oxå?



kraaam

2011-02-22 @ 08:55:58
URL: http://anderssonhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0