De är inte ofta jag skriver tankar/ funderingar...

...men nu är de på tiden!
Måste säga att jag är lite osäker på hur jag ska börja men... Jag har tänkt mycke på livet, vad man Ska göra och vad men Vill göra.
När jag tänker på samhället idag så tänker jag att de finns vissa saker man ska göra innan man bildar familj,man ska vara färdig med plugg och ha utbildning, man ska ha fast jobb, man ska ha rest mycke och länge... Men är inte de viktigast att man trivs i sin vardag och med sitt liv? Jag tycker att de är jätte roligt att resa, jag har rest ganska mycke, men jag är inte sån person som skulle kunna va borta i 4 mån. Jag vill kunna ha friheten att gå ut i Mitt stall, pussla med Min häst osv... Sen med utbildning, vissa jobb kanske de är bättre om man har när man är lite äldre än 25, va tror ni? Jag har sedan länge veta vad jag vill bli och har bestämt att jag ska plugga när jag blivit äldre.
Kom ihåg nu att detta är vad jag tycker och känner, jag säger inte att nått är fel!
Jag ville skriva av mig detta för de är m¨ånga som frågar mig och jag tycker att jag får stå över mycke pga att jag fått barn, men jag tycker inte de! Jag får ha min häst, jag får gå ut på helgerna och jag vill, jag får resa en vecka lr två om jag vill... Jag tycker bara att jag har nått väldigt vackert, som jag kan vara stolt över!
Jag hoppas jag inte har trampat på någons tå, för de va inte min mening! Jag vill bara få fram att alla är olika och alla vill olika saker!
Seeee jaaaa

Kommentarer
Postat av: Maria E

jag förstår precis hur du känner sara. På sett och vis har du fått stå över mycket saker och inte kunnat gjort som du kanske hade tänkt från början. men det är ju som du skriver att det kan du ju faktiskt göra senare. du har ju ett underbart charmtroll hemma istället.

2011-02-16 @ 14:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0