De är inte lätt...

...när man är sjuk! Jag har haft fulltupp, därför så dålig uppdatering! I onsdags va vi hem till Sofi på aloe Vera party, köpte lite grejer som Kommer snart nån dag. I torsdags va jag och färga fransar, ögonbryn Och ploga brynen, herre hjärtanas va skönt att slippa tänka på att måla Dom nu, de gillat vi! I torsdags natt började magsjukan, William var först Ut! Stackarn! Sen var de min tur, låt hela fredagen sen va de över! Kort Men intensivt!! I lördags va vi alla pigga, då sanera vi huset, tvätta allt Som går att tvätta, torka allt som går att torka, sen va alla bacilusker borta! Igår va vi ute hela dagen, började med promenad, fixa hästarna, körde upp Flis, grilla korv och sen gick vi ut och red jag och Malin. Madde kom och Hjälpte oss, guld värt! Nu har jag dammsugit huset och kikar tv, ska snart Ut och fixa lite i stallet, sen kommer Bibbi och ska vara med William. Då Kan jag vara i stallet i lugn och ro, skönt! Försöker uppdatera mer senare Med lite bilder! Seee jaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0