Bilderna...

...kommer äntligen

 

Som vanligt har vi vart ute mycke, vi har vart mycke i stallet och fixa. När William ser en häst gnäggar han, hur söt som hellst!

 

                               


Vi har även ätit en massa mat, mumma! haha... Williams nya favvo är pasta och köttbullar, smasken!

                                          

Sen har vi åtit ännu mer, måste lägga upp dessa bilder oxå för jag tycker han är sååå söt min lilla prins!!!

                          

Vi har även hunnit med att åkt in till Fröet, de tycker William är mycke trevligt, mycke leksaker där, de gillas! William tycker nog även att de är så rlogt för då får han träffa sin brud, Thilde. Dom har fått smeknamn av, Patronen och Patronskan, dom är såå söta!

                
Thilde hittade en fin bil, kolla in bus smilet, gullis!

William tycker att Fröet har gott fika, Mumma!

                  


Vi har även hunnit med att käka pankisar, de gilla William skarpt! När vi tog sylt fick William svarta vinbär som jag plockade i sommras. Då slipper han allt socker som är i sylten! Jag tror att han trodde att han fick samma som oss, han tyckte om de varjefall!

                  


Som ni ser vart de även en annsikts måling, så efter maten blev de tvättning i diskhon, de va toppen kul!!!


                           

De va några bilder, jag ska försöka bli bättre på att ladda upp!

Jag kan även berätta att jag ska skaffa mig glasögon, jag har valt ut etty par och kommer att få dom denna vecka. Känns jätte konstig att ha, jag har aldrig haft de i hela mitt liv, men de ska ändå bli lite kul! hihi...
Nu ska jag tända en brasa!


Seee Jaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0