Bilder...

...på ingång!'

Idag har de oxå vart en sån där bra dag, de gillar jag!

När de va dags för lunch kom Bibbi och Uffe och lämna Felix, han har vart här i dag och lekt med oss, mycke trevligt! När dom var här passa vi på att inviga Williams special sked och haklapp, coola grejer som han fick av min kusin, riktigt tuffa!

                                      


Skeden är ett flygplan och haklappen är landningsbana, de är lampor som blinkar och de är riktigt fräänt, hihi!

Som sagt va Felix med, han var med mig ut i stallet och mocka och dona, sen gick vi alla tre på en promenix. JAg tror att vi alla tre tyckte de va rätt skönt!

                                        

Sen gick vi in, då ville William leka med Felix, han ville att Felix skulle köra med traktorn, haha...


                                 

Vi har ju såklart pysslat idag oxå, idag började vi med att rita, sen gjorde vi lite instrument, kuligt!

                          

William ruska på sina nya saker hela tiden så ajg fick inte nå bra kort!

Vad tycker ni om min pyssel vecka, nån som kanske fått lite insperation? Nästa vecka tänkte jag ta en bak vecka, bakar en sak varje dag för att fylla upp frysen, vad tror ni?

Nu ska jag duscha!

Seee jaaa

Kommentarer
Postat av: Maria E

Ni verkar ha haft en jätte mysig dag. det är i slutet av nästa vecka som man ska komma och hälsa på då. då kan man få en massa gott fikabröd :)

2011-02-24 @ 22:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0