Vargar..

...litar jag inte på! Igår vid halv tie hade dom sett varg vis våra grannar. Jag tycker de är äkte otäckt. Jag har inte nått emot dom men jag är lite orolig för våra djur och barn, ny blir de ännu mer koll! Hästarna ska in i tid, katterna sova inne och William vet jag inte om vi kan ha så mycke mer kolla på, vi har nämligen full koll på honom när han är ute! En sak som jag har funderat på, vad gör jag om de kommer en varg emot mig Lr William?! Hmm... Nj ska jag duscha och sova! Seee jaaa

Kommentarer
Postat av: Anna K

läste nån stanns att en blivit attakerad av två vargar när hon vart ute å gick me barnvagn å vovve. INTE I SALA dock!!! men endå. Hunden strök med och de känns så hemskt. Hunden skyddade dom med sitt liv. Tur ja allti har med mig acce, men skulle något hända honnom skulle jag skjuta den där jävla varg jäveln på stört! man vill ju gå emellan, men de kan man ju inte =( usch tycker inte om att dom är så nära inpå gårdarna. Fy faaan!

2011-04-20 @ 12:43:07
URL: http://anderssonhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0