Vi far in till stan...

...för att åka till tandläkaren!

William har blivit kallad till sitt första tandläkar besök och de var idag! Tandis gick igenom hur han skulle äta och hur vi skulle sköta lillemans tänder!

Sen var de dags att handla. William har sån tur att han har gammel mormor och moffa Uffe som vi kallar dom i stan så medans jag handla så var han där, kuligt tycker William!
Den som var först att hälsa William välkommen var Felix, dom är riktiga polare dom!

                

Sen när jag hade vart och handlat hade Bibbi och William tränat in en konsert som dom via när jag kom.. William satt och trumma, mycket vacker konsert! Så duktig!!

                   


William avsluta konserten genom att stoppa trumpinnen i munnen, riktigt fin avslutning! Sötnosen!

                


Sen åkte vi hem och laga mat och sen bar de av ut i stallet!
De är så himmla mysigt att gå ut dit där jag får vara Sara och inte mamma och göra de jag vill... Jag är jätte glad över att vara mamma men lite egentid är skönt, ni som har barn förstår nog vad jag menar!

Nu sitter jag och min älskade älskling Marcus ohc tittar lyxfällen så nu ska jag vara lite trevlig med honom!


Seee Jaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0