Shopping...

...shopping och shopping!

Igår skulle jag och William till lekparken, men icke... När vi hoppa in i bilen börja de regna så då åkte vi och hälsa på Bibbi och Uffe istället! Marcus kom oxå dit!

                        

Igår var de ladies night i galleria så jag och Mari gick  dit och shoppa lite, vi skulle fixa födelsedags pressenter till Marcus och mari ville ha lite nya grejer, fint gick de!
William fick även ett par nya skor, ett par vínter pjuks!

                                                 

Idag har vi bara vart inne och myst. Men på eftermiddagen ska jag ut och rida och sen ska jag till tandläkaren, inte kul, men måste! Usch! haha


Seee jaaa



Kommentarer
Postat av: Maria E

har du nå förslag på vad jag och andreas kan köpa till mannen? nått han önskar sig eller behöver?

2010-10-29 @ 10:08:10
Postat av: Stéphanie

Så fina skor! Vart köpte ni?

2010-10-29 @ 15:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0