Riktigt...

...rolig dag idag!

Vi städa lite inne, känns som att jag inte gör annat än att plockar, dammsuger men de ser ändå ut som ett bombnedslag, fattar inte... Men men, sånt är livet!! William var snäll och hjälpte mig fixa duken, så duktig!

                      


Sen kom Malin och Agneta hem och då var de dags att gå ut igen, sköönt!

Jag red och de gick jätte bra, är sååå glad! Vi red på grönsträngen och fick se att de kom en traktor mot oss så vi fick vända och trava hem, Loppan gjorde inte en fluga, hon travade så fint och i form, jag tror hn va lite stolt över sig själv till och med, och de tycker jag att hon ska för de är jag!

                      


När jag och Malin red var Agneta med William, så snällt av Agneta att hon ville vara med William. Jag tror att William oxå tyckte de var lite roligt!

                 


Sen har jag och mamma bakat bullar till Marcus födelsedag, de gick toppen så nu är dom i frysen och bara väntar på 5 nov för dom ska dom ner i magen!

                                  


Imorrn blir de ännu en full speckad dag! Nu ska jag sova... Natti!


See Jaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0