Nu har jag vart slö...

...på att blogga!

Vi har haft fullt upp dom senaste dagarna, de har vart besök, hästeri och kalas men nu är jag tillbaka!

I fredags var Loppan till tandläkaren, de gick toppen! Jag och William var även ute och gjorde lite fint ute på verandan, ställt lycktor och fixa lite med blommos och även gjort en dörrkrans!
                  

Sen i lördags som var jag och Mari till Västerås och shoppa, de va jätte kul! Jag hitta de jag behövde och ville ha med hjälp av Mari, toppen!!!
Sen på lördag kväll var de födelsedags fest hos Frida, de va intressant! hehe... lr va sägar du Lollo! hehe.


Idag har vi haft besök. Först kom Marcus kompis Honken förbi, trevlans! Sen på eftermiddagen kom Maria och Andreas och prata lite barnvagn och bil, standard! haha...
Toppen helg!

Seee jaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0