Nu gör vi ett nytt försök...

.. hoppas på att de går bättre denna gång!

Sen sist har de hänt massor med saker! William har tex blivit döpt. Det gick toppen bra, jag är så stolt!

                    

Vi var nere vid sjön vid lust huset, de va jätte fint måste jag säga lite stolt!

Men de hade ju såklart inte vart lika fint utan Elvia, Sara och Gustav som stod för sång och gitarr, dom var super duktiga! 

                          

                      


Sen har de vart drink kväll här hemma, de va riktigt kul tycker jag!

                                         

Dring kvällen slutade som nappkväll.. Haha... Tack för en rolig kväll tjejer!!!


                              


Vi har även vart till öppna förskolan och röjt. Nu börjar de hända grejer där! Alla kryper runt och kämpar för att få leksaken som dom sikta in sig på, jätte roligt att se!

                               

William har även haft sina kära pysslinar här på lekbesök, mycket uppsakattat vill jag lova!

                            

William har även haft fin besök av Thilde den vilde, de var super tyckte William, han röjde som bara den vill jag lova! haha...

                             



Sen har jag fått en ny häs, hur lyckligt lottad är man inte då?! Super lycklig är jag! hehe...

                          


Ne hörrni! Nu äre mat, mumma! Men ni får ge mig en spark i röven om jag uppdaterar för sällan!
Ha de ljuvligt nu!

Seee Jaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0