Livet på landet...

...då händer de mycke!
Idag vakna jag på ett lite speciellt sätt, Marcus ringde och sa att en timmer bil hade vickat nere vid vägen, han hade hört de på radion så jag nyfiken som jag är ringde direkt till mamma för att kolla! Mycke riktigt en timmer bil hade vält så jag plocka med mig babyvaktaren och gick ner till vägen coh kolla, vilken grej, de låt timmer överallt och blå ljuset igång!
Sen gick jag upp och tog min lilla Älsklings William coh sov lite till, vi vaknade 10.20, sköönt!
Sen har dagen bara rulla på, jag har städat alla garderober så nu är dom höst fina! De känns Toppen!
Nu på kvällen när William hade gått till sängs var jag ut och mös lite med min lilla Loppis, gullhästen.
Imorrn ska jag rida och fixa lite... Sen ska vi till Stockholm och dona, ska bli kul! Men nu ska jag sova, de ska bli skönt!
Seee jaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0