Jag ser de snöar...

.. de va väl roligt Hurra!'

Igår va vi till Stockholm och kolla lite på BMW solna, de var Oktober fest där så då tog vi en sväng dig. William fick två nya BMW bilar, de gillade han!
När vi kom hem vet jag inte vem som var tröttast, Marcus lr William?



           


Idag började vi dagen med att gå ut i stallet och ta ut hästarna och fixa fint till Loppi... William tycker de är jätte kul att vara i stallet, speciellt när jag sak mocka. Varje gång som jag kastar skit i kärran as garvar han! haha, Sötnosen!
Sen bar de va in för lite fix, vi tvättar städar och gör fint tills pappi kommer hem! Sen kommer Agneta och ska vara med William så sak jag och Malin ut och rida, skojig!

 

Nu ska vi fortsätta!

 

Seee jaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0