Idag blirre en massa...

...FIX!

Igår efter frullen bar de av ut, vi gick en promenad och sen var vi kvar ute tills William vakna...

                

När Wonky Woice vakna var de dags för lunch, de blev köttfärsås med spagetti coh majs, Williams favvo!

           

Sen kom farmos mAri ut till oss och var barnvakt, de är alltid lika uppskattat... William får kvalitetstid med farmor och de gillar han!  Medans dom var inne och lekte så gick jag ut i stallet och red, de gick toppen!
Jag travade för första gången en lite "längre" sträcke, gick toppen!!



Sen var de ju dags för paradise jag tror William tyckte bäst om de! haha.


                 


Nu idag ska vi plocka lite, sen blir de en liten paus för att kolla på våra bästa år. Sen blir städnig, trist men behövligt!
Sen hoppas vi på att pappa Marcus kommer hem, får då ska jag ut och rida! Kuligt! Jag ska även fixa Loppans frilla, den börjar bli lite fööör lång och sen ska hon få fint i sin box, massa ny torv och grejer! Myss


Glöm nu inte att kludra ner en komentar!

Seee Jaaa

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va roligt att du har en blogg hihi:) Men var bor ni, ni hade väl flyttat?:P Va söt han är lille William:)

KRAM Jenny

2010-10-12 @ 14:16:40
URL: http://ynnej.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0