De blir inte alltid...

...som man tänkt sig!

Igår skulle vi ju städa och fixa här hemma, vi hann inte mer än att plocka undan lite och pyssla lite med hästarna. Marcus kom nämligen hem farandes och vill att vi skulle följa med som sällskap, och va gör man inte för sin lilla älskling?!
Sen nä vi kom hem sprang jag ut i stallet, och mina två herrer stanna inne och käka lite. De gick bra att rida, hon är lite busig men de är väl sånt man får räkna med, hihi...
Sen kom farfar Urban med  stora flishuggen, de skulle nämligen flisas lite här hemmaså vi får de varmt och skönt i vinter! Vi gick ner och kolla en sväng, då kom Philip, John och Mari förbi, trevligt!

Idag ska vi verkligen försöka städa här hemma sen bär de av ut till stallet och sen ska vi till fröken Larsson på fika. Nu ska jag och min lilla drake städa!

                           

Seee Jaaa

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud så söt han är haha:) Ingen aning om va stävre ligger, men de låter mysigt o va ute med hästar, även fast jag är svin rädd, men de låter mysigt:)

Kram

2010-10-13 @ 22:34:54
URL: http://ynnej.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0