Bra dagar..

..igår och idag!

Igår kom Mari och Frida och var med William medans jag red, Loppan var toppen och William blev lika glad som vanligt när han fick se Frida och Mari, kuligt!

Sen åkte vi in till stan och kolla på Marias nya buktik i gallerian, toppen fin var den, hoppas de går bra för den nu!!!

Idag böejade vi dagen med att myysa som alltid, han är för go min lilla prins!
Vid lunscen tränade han på några party trick! Så sööt! Han satt och kratta hela tiden samtigt som han gjorde massa bus, gullunge!

                            

Visst är han väl för sööt?!

                                        

Nu ska jag hoppas in i duschen, sen ska jag och min lill prins åka in till stan, vi ska gå med famo Mari på stan!


Seee jaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0