God morgon...

...god morgon!
Igår var de en jätte toppen kanon dag! Jag och William började med att dammsuga coh städa hela huset...
De är tur att William är så duktig och hjälper  mig!
Sen kom Bibbi och va med William så att jag kunde gå ut i stallet! Jätte snällt av Bibbi!!!
När jag kom in från stallet och jag och Bibbi skulle till och fika kom Anna, David, Elsa och Rebeca oxå, trevligt!
Efter fikat blev de massa lek i Williams rum!
Sen igår när Marcus hade kommit hem och vi hade ätit osv då gjorde vi nått stort, vi klippte William, sööö söt han blev! hahaha
Sen vart vi helt slut så vi avslutade kvällen med lite gott framför dumburken, niiiice!!!
Mumma!!!
Seee Jaaa

Kommentarer
Postat av: Mona Branting

Vi vill se close-up foto av nyklippte killen! Sparade du en lock?

2010-11-04 @ 06:42:43
Postat av: Sofia

Va söt han är!! :)

2010-11-11 @ 18:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0