Mat, mat...

... och ännu mer mat!


William har börjat att äta små portioner vilket blir mer och mer uppskattat. Vi började med potatis vilket han ratade helt så nu har vi kört gröt vilket är väldigt populärt! Han får även majskrokar vilket oxå är väldigt populärt, mums!!!

                          

Vi har vart en sväng till BVC oxå, allt var toppen med min lilla älkling! Han fick en ny vaccin spruta, han rörde inte en fena, jag har en riktig liten hårding jag!
Nu vägde han 6635 g, han börjar bli stor min skrutt!

                          


William älskar sin lekmatta, han blir jätte glad när han får ligga på den så på den har vi ägna mycke tid!

                                        

Men så fort man vänder ryggen till ligger han på mage, han har verkligen fått i tekniken nu!

                                        

I förrgår vart de fika på stan med några bruttor, trevlans!  William hade sin nya tuffa jacka som han fått av Sofi. Är han inte tuff så säg!


                            

Det var Jag och William...

                                  

My...

                                                            


Amanda...

                   

och Larsson...

                                                            

var och fika, trevlans!


Idag har Marcus varit hemma, sköönt! Jag har varit och ridit sen har vi bara myst här hemma!


Seee jaaa


Kommentarer
Postat av: MammaMaria

Tuffing!! Fin han är syster!

Kul att han gillar mat :) Lily tycker det är sådär :(

Kram på er!

2010-05-16 @ 21:30:56
URL: http://gosmumskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0