Slå mig på fingrarna...

...jag måste ju bättra mig!

I fredags var de dags för de efterlängtade kortet! Willam, Marcus, Uffe, Mari och Karin var och tog kort, de är ju fem generationer (stavas de så?=O) Sen tog även jag, Marcus och William kort, jag hoppas dom blev bra!  Efter fotograferingen bar de av hem till Bibbi och Uffe och där blev de fika, gott! Sen hände nå väldigt roligt, Uffe höll Wonky för första gången, de var kul=)

Sen i lördags var jag, mamma och Malin och köpte en ny häst transport! Toppen fin var den, den kommer om 4-6 veckor.. De värsta är att jag har ingen häst att köra i den än, men de kommer!!!
När vi kom hem gick jag och Wonky ut på lääääng promenad, vi mötte Majsan vid Sorf, gick runt dammarna och lite över allt. Sen var de bara hem och duscha och sen bar de av till Farmor för middag, dit kom öven Sofi, Tobbe och Frida, trevlans!

I söndags hade vi familje dag! De var så mysigt!


Idag har jag och William först varit och hälsa på våran älskling på hans jobb, William tyckte de var kul!

                         

                       

Pappa Marcus vart super glad för att vi kom och hälsa på, vi kollade nör han tanka, bytte knivar och fixa med lite annat, så nu kan vi de,  eller inte!

                                          

När vi kom hem från skogen gick vi en runda på stan  och hitta lite roliga grejer. Wonky fick ett par nya jeans, ett skärp och ett par glajjer, han är ju hur cool som hellst!


                                

Nu ska jag och min lills knodd göra klart maten!


Seeee jaaaa


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Galet att du har fått barn Sara!

2010-03-09 @ 09:38:18
URL: http://viktoriassecrets.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0