Se på detta...

...jag uppdaterar i tid!

Idag har vi varit ut till mormor! Vi började med att sitta ute i solen och bara njuta, sköönt va de! Sen gick vi in och titta på bilderna som Jan Storm har tagit på oss, William och Marcus blev jätte fina men jag ser ut som en Padda! Usch fy och blä!!!

Sen kom Malin hem och då bar de av ut igen. Vi gick grön strängen medan Malin red den och sen blev de skotta av, jobbigt var de!!

                                           

När vi lagom var klara kom mamma hem och tog lite med med traktorn, de var tur att hon gjorde de för jag var ganska trött i mina armar!

                                 


När all snö var veck gick vi in och åt och sen blev de hem färd flr min och Wonkys del! Nu sitter vi här hemma och kollar tv och bara tar de lugnt, Sköönt!


                                


See Jaaa


Kommentarer
Postat av: Anna K

En så där napp hållare måste ja med köpa. Blir TOKI! när nappen bara ramlar ner hela tiden. =) kram

2010-03-10 @ 09:02:51
URL: http://anderssonhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0