Roligt...

... är dom rätta orden för dom senaste dagarna!

Jag ska börja från  början med vad vi gjort!

I torsdags var det dags för Wonkys första spruta, stackars min lilla! Marcus var hemma den dagen för att kunna följa med till BVC. Jag är ju så jäklars spruträdd så jag var rädd att William skulle bli smittad av mig. Tur att man har en sån underbar kille som tog ledigt, skööönt!

Men innan de var dags för BVC hann Wonky med att ta ett snack med sin bästis nämligen pingvinen...

                        

Sen var de dags för BVC, på med kläder och brumma iväg!

                                                                                       

Min älskade lilla kille var hur duktig som hellst på att ta spruta, jag var hel impad av min lilla!
Han hade även gått upp massor sen sist, nästan 600 g, han växer och frodas vill jag lova, nu väger han 5610 g!

Vi fick även höra att Wonky var lite bortskämd coh fick som han ville, så vi fick order om att ha sovträning så att han ska sova inne, de gick ganska bra efter mycke om och men...

                                  

                                  


Sen tog jag, Semlan och Wonky en promenad till SORF för att titta när Majsan red. Det var kul att träffa Semlan, de var länge sen sist!


I fredags var dety en här och kolla på lägenheten, sen gjorde vi inte så mycke mer den dagen! Sköön dag!

I lördags var vi ut till mamma, jag red och färgade Malins här...  Medans jag gjorde de var Wonky med mormor sin, de gilla han!

                           

Sen tog gick jag, mamma och mina älskade grabbar en runda på stan, blev lite smått och gott! Sen blev vi bjudna på mat av mamma, hon är ju för rar min mamma!

Sen i söndags blev de fika med Majsan och Carina på Schelins, gott! Wonky fick en JÄTTE fin pippi tröja av Carina! 

                         
                                                                Så sööta!


Sen blev de en tur till Stäfre igen, jag skulle dit och hämta rid kläder, men gissa vad de va jag glömde, RIDKLÄDER! haha.. typiskt mig!

När vi ändå var där passa vi på att färga Malins hår igen, nu ser de vettigt ut varjefall! haha...

                                                                                                                         

Sen blev de bil tvätt och annat nyttigt! De blev även en sväng förbi Wonkys farmor, trevlans!


I måndags vart de rida av för min del! SÅ JÄVLA KUL!!!!!!!!!!!!! Ursäkta mitt språk men de är exakt så jag känner! hehe....  Jag red med Frida på hennes mammas häst, skit rolig häst, väldigt lik Kidden, de vill säga UNDERBART!!! 

I går kom Frida hit, vi käka och gjorde oss klara för att åka till Ransta, jag skulle nämligen hoppträna Aviano, hästen jag red hos Frida! WIIEE!
Frida var jätte snäll och hjälpte mig med Wonky när jag bytte om och gjorde mig klar, sen bar de av!

Det gick faktiskt ganska bra att träna, de är ju så roligt så jag nästan dör, men jobbigt va de, de vill jag lova! 

Tack snälla Frida för hjälpen med Wonky och grejhållning!

Nu ligger Wonky och biter Lilleskutt i foten och jag ska käka lunch, sen bär de av ut, först promenix och därefter öppna förskolan!


Seee Jaaa


 


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är ju din betjänt=))

2010-03-31 @ 12:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0