Ojojoj...

... nu måste jag verkligen bättra mig på att uppdatera!

Det har hänt en massa saker sen sist, men ändå inte.
I onsdags var vi på BVC, han väger nu 5020 g och är 59,5 cm lång så han blir bara större och större, är så stolt över min lilla kille! Efter BVC begav vi oss till öpnna förskolan där vi skulle ha baby massage, men tyvärr var hon som skulle ha de sjuk så de blir någon annan gång...

I torsdags tog vi en promenix och då fick han ha kläderna han fick av farmor Karin och han var ju så fin!  


                             

Sen i fredags blev de bara en massa fredgas mys, Toppen!

I lördags begav vi oss hela familjen ut till Stäfre, nu var de rid och skoter time! Marcus hjälpte vara grannar att starta skotern sen fick dom åka så att det stod härliga till! Medan dom åkte passa jag på att rida, Toppen tycker jag!

                                      


Efter att varit ute hela dagen blev de tacos med grannarna, lill bruttan var väldigt impad av William!

                                  

Sen i söndags var vi ut till Stäfre och jag red igen, sen varf de hemfärd och väl hemma tog vi de bara lugnt!


Igår kom Skinkan hit med Super fina presenter från jobbet, helt galet fina! Vi fick en bok Första hjälpen för barn, sen fick vi en ram och lera som man skulle göra fot/hand avtryck av och sätta i ramen och sen fick vi en super duper fin Dino som man värmer i micron så att den blir varm och luktar lavendel som gör att barnen blir lugna! Toppen fint! Sen bar de av hem till farmor Mari för mat, mycke gott va de!


Idag har vi hunnit med en hel del! Vi började dagen med att göra fot avtyck, mycke fint blev de!

                                 


Det tog på krafetrna så efter de tog vi en tupplur med Dino, myys va de!

                                                                                                                    


Sen när lilla Wonky var pigg igen sjöng vi så de sotd härliga till! Han har fått fina böcker av farmor ohc mormor som han älskar! Super toppen kul!    
                                                          
                            

Nu ska vi göra oss klara för avfärd till Uppsala!


Seee jaaaa





Kommentarer
Postat av: Elin

hallo

snygg blogg du skaffat, men nu blev jag lite nyfiken vems häst rider du?? :-)



kram

2010-03-02 @ 23:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0