Monopol...

...de är kul!

Igår började dagen som i vanlig ordning med att sitta i stolen och kolla lite tv, de är trevligt!

                            

Sen vart de ett röj här hemma, skönt att ha de gjort inför helgen! När vi var klara kom mamma hit. Jag åkte då till returen med sopor och sen åktre jag och panta burkar, skönt nu när de är borta! När jag fixa de där var mamma och Wonky ute på promenix, de gillas!
När jag var klar med mitt och dom hade gått färdigt möttes vi upp och gick till Börje, Lullan var oxå där, kul att se dom!
Sen gick vi och handlade och sen bar de av hem för att fixa mat, de blev hemma gjord pizza, mums!
Sen kom även Maria och Anton och blev de monopol, skojigt!

                             

                            

Maria och Marcus snacka ihop sig om att lura Anton, Anton fick sen ett skoj sms från Maria och då fick han nojan, han trodde på de! haha. Men de lugna snabbt ner sig! HAHA!

                              

                              


Till Monopol spelandet blev de massa go saker, de gillar jag! Mmm...

                                             


Idag började dagen med frulle, mums tyckte vår lilla älskling, på frullen blev de lite vila... Sköönt!

                               

Medans Wonky vilade passa jag på att städa på balkongen!

Nu ska vi snart åka till mamma coh rida sen blir de 50 års fest!


See Jaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0