Jag har inte slagit i huvvet...

...jag har bara bestämt mig för att uppdatera ofta nu!


Igår började dagen med en massa mys, alltid lika kuligt! Sen gjorde vi oss klara för att gå till öppna förskolan, Wonky v ar tagga!

                                            


På vägen dit gick vi runt hela stan för vi var i god tid och sen var de ju så fint väder, sköönt! Sen mötte vi Anna och Thilde och gick in en sväng på H&M och köpte en liten tröja till min prins.

Sen var de dags att bege sig till Öppna Förskolan, William som till en början, sen blev de dags för blöjbyte och mat och sen blev de lek med Anton och Thilde, de va roligt!

                                  


                                                              

De var väldigt kul på Öppna Försklan idag, de kom nämligen närka från tandläkaren coh prata om barnens tänder, mycket intressant! Några tips som vi fick: - Ge ALDRIG socker lr salt de första året, njurarna tål de inte

                                                             -  Så fort barnen kan greppa ska dom få en tandborste att leka med

                                                             - Barn ska BARA få vatten i sin nappflaska, om dom inte får mat förtåss

Lite hade man ju redan en aning om men de var skönt att få allt bekräftat! Nästa gång blir de baby massage, de ska bli jätte kul!


Idag började vi dagen med att softa lite i sängen, myys!

                                


Nu ska vi fixa lite här hemma!

Seee Jaaa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0