En snabbis...

...om vad som hänt sen sist!

Jag och Wonky har städat på balkongen, så här såg de ut från början.

                                                                                                          

Men när vi var klara var den så fin så!

Sen har vi varit ute i Stäfre, jag har ridit och William har varit mormor vakt, för de var absolut inte mormor som var barnvakt!

                                               


Jag kan inte sluta skratta åt mina ridbilder, jag ser ut som en liten köttbulle på en jumbo köttbulle! HAHA...

                                                  


                              


Sen var de ju en liten Wonky som blev 3 månader igår, vår lilla kille börjar bli stor kille! Gullungen! Här är lite bilder från 3 månaders dagen. Vi började med att göra oss klara genom att klä på oss!





Sen vart de lite softish hemma, jag städa och Wonky kolla på barnprogram, de är ju sååå roligt! Sen gjorde vi oss redo för en promenix, skönt i de fina vädret!

                                                          

Efter den sköna promenixen sov Wonky lite uppe i lägenheten i vagnen, men de vara inte länge!



Sen gjorde vi inte så mycke mer den dagen!

Idag har vi börja dagen med att leka tittut, de sluta med att en trött liten kille somnade bakom filten! Så sööt!

                             

NU ska vi göra oss klara sen bär de av ut på nya äventyr!

See jaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0