Bannor...

...till mig!

Här kommer lite bilder efter min lilla julpyntning, dåliga bilder, men jag lovade ju!


     
        Salen

     
Paket till Williams julkalender!


Förra torsdagen va vi in till Fröet, mycket uppskattat! De var super roligt så dei ska vi imorrn igen! Förra veckan satt William själv i ett hörn och lekte med en traktor, de tyckte han var väldigt roligt! hihi...

 

                     




Anna jag härmar dig lite nu...
Men jag undrar vilka som läser min blogg och va ni villl läsa om? De känns som om jag bara skriver massa tugg, va tycker ni? Komentera!!!!

Nu ska jag duscha!

Seee jaaa


Kommentarer
Postat av: Frida

Bra att du uppdaterar iallafall! ;)

De är bra så som du skriver :D

2010-12-08 @ 22:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0