Vikken stjärna!

Jag sa ju att jag inte va så haj på de här med blogg!

Jag klara inte ens av att uppdatera bloggen. Jag försökte men inget hände (tyckte jag ja)! Så jag trckte igen, och de hände fortfarande inget (tyckte jag igen)! Så då gick jag ur och in igen då jag upptäckte att jag hade lagt upp två liga inlägg.. Klantlöv! Thats me maan;)

 

                               



Nu är varje fall de mesta fixat till morgon dagen! Bilarna är packade, kläderna framlagda så de är bara att bära av mot Säääälen! 

Men innan det bär av dit ska jag och min William till BVC på rutinkoll, undra hur mycke han väger denna gång?! Jag tror ca 4600 g...

 

                             


Nu ska jag och min ätandes lilla korv gå och sova! Ha de så bra! See jaa=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0