Sorry...

...för att jag har varit dålig på att uppdatera, men bättre sent än aldrig!

Helgen har varit fullspäckad. I fredags var vi bara hemma och tog de lygnt efter veckans alla bravader, de blev tidigt, sköönt!               
                                                                                                                       
Resten om fredagen skrev jag ju tidigare!



Sen i lördags var jag, Willy-Wonky ner en runda på stan, de va trevlans! Vi skulle äte lunch ute så Wonky fick ha fin kläder på sig, skjorta och jeans!

                                                    

Jag gillar inte att min kamera tar så dåliga kort, de blir lixom så suddigt=( men men.. Kanske är skit bakom spakarna!

Sen på kvällen fick vi besök. Jessika, Daniel och Fillipa kom och käka pizza och kolla på melodifestivalen, trevlans de må jag säga!

Igår vi vi ut till Stäfre, där blevde till att skotta! Först skotta vi en liten ficka till William att stå i.

                                  

Sen blev de till att skotta på riktigt!

                                  

Våran granne kom och hjälpte oss med sin traktor, va snällt de!

De var bara de att när jag skulle flytta bilen så att han skulle kunna ploga så råka jag köra fast, usch! men jag kom loss med lite hjälp!

Medan vi fixa med snön vaktade Jack William, de kändes tryggt...

                                               

Sen var de färdigt, sköönt! Då gick vi in och åt, de bjöds på pannbiff, sås och potatis, Mums!

Sen var det dags att väcka William som sov så sött, de var dags för oss att åka hem och dags för Wonky att äta.

                                


Sen igår kväll kom Wonkys farmor och farfar hit och åt, alltid lika trevligt!

Nu ska vi kolla tv och fira Williams 2 månaders dag! Grattis Wonky! hehe.

See jaaa


Kommentarer
Postat av: Erik

Hejsan kusinen,

Kul att läsa din blogg och se alla bilder hemifrån. Man saknar snön lite. Å andra sidan är det ganska skönt att gå i shorts under vintern.

Att dina inomhus-bilder blir suddiga kan bero på att du tar utan blixt. Det blir ju finare färger då, men det gäller att vara ordentligt stadig på handen :) Sen verkar det som att du har fipplat till vitbalansen. Kolla så att den är i automatläge, för som det ser ut på utomhusbilderna verkar den var ställd på en väldigt låg temperatur (därav den blåa nyansen).

2010-02-22 @ 18:08:28
URL: http://gish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0