Redan torsdag...

...tänk va fort veckorna går nu för tiden, jag förstår inte var dom tar vägen?!


Just nu sitter jag och min lilla älskling och tittar på tv. William tycker de är väldigt roligt, speciellt top model! Vi sitter här i väntan på att herr Soderman ska komma hem från jobbet.

                                 


Det har hänt en hel del sen sist... I måndags fick han nya kläder av sin kära gammel morfar/farfar, ag vet inte vad de blir, kanske man borde ha koll på?! Men men, vad gör man då? De va varjefall byxor och body med bara lastbilar, hel coolt va de! William passa alldeles utmärkt i dom!

                              

                                                   Se själv, han trivs i dom fina kläderna!




Sen i måndags var vi till gammel farmor, de va trevligt vi träffa en ny släkting så William fick ha sin nya fina väst, de va trevlig liten fika stund där!
                                                                                        Redo att gå...



I tisdags var William och jag och hälsade på Wille-Wonkys tjej i hennes nya fina hus. De tyckte han var väldigt trevligt=)    

                                              

Sen gick vi hem och gjorde semlor som vi sen tog med till farmor och åt, Mums!



Igar var de dags för öppna förskolan, det var trevligt! De var "roligare" igår för nu prata vi mer med varandra och de var inte så stelt, skoj!

Sen gick vi en sväng på stan och träffa Lolls, trevlans värre!

                              


Sen gick vi hem och då kom mamma, Malin och Moster-Magi och åt semla, jag älskar semla! Mums!!!!


Idag har va haft en lugn soft dag! Vi har satt in massa kort i William svarta kort bok, sen har vi plockat lite här hemma... De är så tråkigt för de blir lika fort rörigt igen, usch fy och blä.. men men...

Nu ska jag gå och laga lite mat!

Seee jaaa


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejhej!

Gud vilken fin son ni har. Han e jättelik dig.

Ha de bäst//Emelie

2010-02-18 @ 22:37:16
URL: http://mammatillsilas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0