Nu är de helg!

Gud så skönt nu är de helg igen! Jag måste ju säga att jag tycker denna vecka har gått väldigt fort

                                                           Jag strax innan William kom!

Idag ska jag och William åka ut till Stäfre och träffa mormor, de ska bli nice och få lite lantis luft! När vi har varit där ett tag  bär de nog hem, fixa lite mat och sen bara familjemys i soffan, de gillar vi! 

Imorgon ska vi alla tre, Marcus, jag och William ut till Stäfre igen. Marcus ville åka lite skoter och jag tar väl en promenad med mamma/ mormor lr nått i den stilen! 


                                       

Efter vi har varit på landet kanske Jag och Marcus ska gå på bio, mormor och farmor ska då vara barnvakt! Gissa om dom tycker de ska bli kul?!
Vi tränade igår med lill-killen på att dricka ur nappflaska, de gick super duper! De va precis som att han aldrig gjort nå annat. Han är så duktig vår lilla stjärna!



Nej, nu ska vi klä på oss och sen bär de av! Wiiee!

See jaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0