Home sweet home!

Nu är vi hemma igen efter att ha haft en mysig helg i sälen! Vi har haft det toppen, toppen väder och toppen backar...

I torsdags när vi kom upp tog vi de bara lugnt, de blev lite mat och tv-tittande. Vi fick även fin besök av Elvira,  trevligt tycker jag!

                           

Eftersom att dom flesta var trötta efter att jobba i veckan så vart de tidigt i säng. Skönt!

                          

När de sedan blev morgon och fredag blev de en seeg och sköön morgon. Vi åt frukost i godan ro och planerade dagen. Några ville åka skidor medan några ville gå och titta lite  nere i byn i affärer osv, en av dom var såklart jag. 

Vi hitta en jätte rolig barnaffär och köpte lite till William, han fick ett par jätte söta Gant bad byxor och en jätte tuff Gant T-shirt. Han kommer blir så tuff i de den där lilla sötnöten!

Efter att shoppat och gjort av med lite pengar åkte vi och åt, super gott! Sen blev de ännu en dag i soffan. De är nice de!

Sen var det dags för lördagen att komma. Då startae vi dagen med en god frukost för att sedan åka Gokart. Vi klädde på William För en hel dag ute, och sedan bar det av! Kolla va fint de var  ute!


     


l kom fram visade de sig att de var stängt! De var sådär de!

                                                                                             


Vi åkte då hem och åt och sedan var de dags för även mig att åke lite i backen. Min underabara undebara Marcus tog hand om de underbaraste lilla barnet madens jag åkte! De var riktigt kul att åka lite bräda må jag säga!

                                       

Efter en hård dag i beckan bar de av hem till stugan, där väntade en dusch och var de hög tid för mat, gott gott!  Efter maten spelade vi alla Monopol, de var jätte roligt, vi vann dock inte men kul ändå!

Idag söndag var de dags för hemfärd!  Vi alla hjälptes åt att städa stugan och sedan bar de av hem! Trist, jag ville vara kvar längre! 

När vi kom hem till stan igen blev William överlycklig när han fick leka med sitt gym!




Tack för denna ljuvliga helg! 

See jaa


Kommentarer
Postat av: MammaMaria

Härligt ni har haft det :)

Kul med alla bilder :)

2010-02-07 @ 21:19:02
URL: http://gosmumskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0