Första inlägget, oops!

                                       Nu är de ju de här med vad man ska skriva och inte skriva?!

Jag kan ju börka med och berätta varifrån jag fick inspiration till att skaffa mig nå dyligt som detta! Jag gick in och läste min kära systers blogg, de va så fint och bra så då ska jag ge mig på en försök! täänks Maria!

                                                               


Idag har jag och min Älskade William bara gjort en massa nytta! Vi har varit  på babyproffsen och köpt en bärsele! Sen har vi varit på M-bilar och hämta grejer till takboxen som ska på våra familjepärla ikväll.




                                   


Sen kom vi tillbaka till The big City igen! Då gick vi in och hälsa på Mari på hennes jobb och prata lite om vår sälen resa som vi bär av på imorrn, Jabbadabbadoo!!!

Nu är vi äntligen hemma och Älsklingen äter och jag skaffa mig en blogg, härlig kombination de där!

                                     Nu ska jag pack färdigt inför imorrn! See jaaa


Kommentarer
Postat av: MammaMaria

Vad härligt att du blev inspirerad :)

Jätte kul att du skaffat en blogg :) Då kan vi följa er lättare varje dag förhoppningsvis...

Kram Lillasyster....

2010-02-03 @ 16:55:14
URL: http://gosmumskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0