Det var på tiden...

...att jag uppdatera lite här!

Tiden har bara sprungit sen sist jag skrev, men de är väl ett tecken på att men har haft mycke roligt att göra?!

I tisdag var de dags för William att bada. Han tycker de är super duper mysigt  men han  är lite kittlig under fötterna när man ska försöka få hans små tossingar rena, då bara skrattar han, Super söt!


                                



Sen igår var vi på öppna förskolan, de var jätte trevligt må jag säga! Vi fick lite info om vad som kommer att ske framöver, den 21/2 är de baby massage, de tycker jag ska bli intressant!
De blev även prat om babysim och att de var ont om platser kvar, så på vägen hem ringde jag direkt och anmälde mig, så den 8/4 är de dags att hoppa i plurret! 

Sen  mot kvällningen bar de av hem till svärmor/farmor och där bjöds det på mat, muums! William fick lite farmor mys, men inte bara farmor mys utan även lite Matilda mys!

                                                                                                              


Idag har vi haft en städ dag! De är ju aldrig kul att städamen tänk så kul de är när de är rent och fint hemma!
Medan jag städa så satt William i sin nya fina baby sitter som han fått av sin mormor, de var allra första gången han satt i den! Han tyckte de var toppen mysigt!    
                                                                                    


Han tyckte att de var extra kul att titta på tv samtidigt! De va Våra bästa år och de tyckte William var jätte spännande!

                                  


Nu ska snart jag och mitt lilla charmtroll ner på stan och köpa Alla hjärtansdag present till vår Älslings pappa. William vet redan cad han ska köpa men inte jag! Jag har inte en aning om vad jag ska hitta på att köpa. Nån som har nå förslag?!

See jaaa

Kommentarer
Postat av: MammaMaria

Härligt med bad :) Och att ni ska på babysim..det skulle vi med vilja men i denna stad är det så jäkla dyrt!:(

ps Jag tycker William är jättelik dig :)

2010-02-11 @ 16:50:08
URL: http://gosmumskoja.blogg.se/
Postat av: Malin

Du vet väl att ny bliven stavas nybliven....

Säg år skitgrisen att häls till den där crasy mooooommmmmmm!

2010-02-11 @ 19:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0